Elke gecertificeerde en gediplomeerde  Gezins- en KinderCoach heeft conform de beroepsorganisatie en in het belang van de kwaliteit elk jaar een bijscholingsdag te volgen.
Deze bijscholingsdag gericht op jouw onderneming wordt aangedragen door DreamChild opleidingsorganisatie zodat de professionaliteit van de coaches gewaarborgd blijft.

Bijscholingsdag zaterdag 29 mei "Jouw unieke verhaal als marketing instrument - en alles wat je over marketing ( of de promotie van je praktijk) moet weten".

Hoi!

Ik ben Linda van Zwieten. Gezins- en Kindercoach én Marketing Communicatie Manager. En tijdens de bijscholing van mei, mag ik deze 2 passies samen laten komen. Voor velen van jullie is Marketing misschien een vies, lastig, ingewikkeld of eng woord. Want wat is marketing nu eigenlijk? Eigenlijk is marketing niets anders dan inzoomen op de behoefte van de klant en die klant het juiste aanbod doen. Precies wat jij doet als jij met een cliënt aan het werk bent. Want al jouw cliënten zijn uniek. En jij bent uniek.

En jouw unieke verhaal maakt dat jij ook die klanten aantrekt die jij het beste kunt helpen. Als je maar duidelijk voor ogen hebt wat jouw unieke verhaal is.

Tijdens de opleiding tot Gezins- en Kindercoach ga je op ontdekking naar jezelf. Met behulp van de spiertest kijk je waar jouw blokkades zitten en met behulp van het enneagram kijk je wat jij ‘tekort’ bent gekomen. Je leert dat alles wat je in een ander ziet, ook in jou zit. Je leert jezelf steeds een beetje beter kennen. Je leert weer te vertrouwen op jezelf en op de ander. Je leert om te gaan met je emoties. En je leert dat jij goed bent zoals je bent.

Maar als je dan eenmaal je diploma op zak hebt, dan moet je wat jij geleerd hebt vertalen naar een praktijk. Hoe doe je dat nou? Hoe krijg je klanten? Hoe zorg je ervoor dat jouw unieke verhaal goed vertaald wordt naar een website. Hoe zit dat met e-mailnieuwsbrieven? Met Social Media en wat werkt nu eigenlijk het beste. Dat is waar we tijdens deze bijscholing bij stil staan. En we gebruiken daarvoor de tools die we van Sylvia hebben geleerd: het enneagram én de spiertest. Want ook die zijn in te zetten om jouw marketingplan te maken 😊.

Wat gaan we doen?

  • We formuleren jouw unieke verhaal. Want met jouw unieke verhaal, heb je vanzelf jouw ideale klant voor ogen.
  • We gaan kijken wat jij met jouw praktijk wilt bereiken.
  • We kijken naar de marketingtools van vandaag de dag: een website, e-mailnieuwsbrieven, social media. Wat zet je wanneer in? En waarom is juist de combinatie van deze middelen van essentieel belang.
  • Ik vertel jullie alles over storytelling, zodat jij jouw unieke verhaal kunt gaan gebruiken om klanten aan te trekken.
  • Ik vertel hoe het ‘spelletje’ werkt. Ofwel: hoe jij met je klant kunt leren ‘dansen’.
  • We hebben het over zichtbaarheid en kijken naar de blokkade die daar voor jou op zit.
  • En we staan stil bij jouw angst en jouw beperkende overtuigingen als het gaat om het naar buiten brengen van jouw verhaal.

Wat heb je bereikt:

  • Jouw unieke verhaal staat op papier.
  • Je hebt een eerste aanzet tot een marketingplan voor de rest van het jaar.
  • Je snapt hoe klanten aantrekken werkt. En weet wat je in het vervolg te doen staat.
  • Je hebt inzicht in jouw angsten en beperkende overtuigingen, zodat je daar aan kunt werken.
  • En je hebt duidelijk voor ogen waar jij naar toe wilt. Want zonder droom, geen plan.

Doe je mee? Lijkt me leuk!

Liefs Linda

 

Datum  vrijdag 28 mei 2020
Tijden 10.00 uur tot 17.00 uur
Kosten € 75,-
Locatie Golfhotel Middenbeemster (vervoer vanaf Wormer)
Informatie DreamChild 075-6222511
Aanmelden info@dreamchild.nl

  • Postadres

  • Factuuradres

    Vul deze velden in als je factuur naar een ander adres moet dan je postadres.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.